Sunday 16 December 2012

Himalaya Clear Complextion Whitening Face Wash

Dah lama aku janji nak update pasal pencuci muka yang amat2 besh ini. So hari ini aku berkesempatan jugak buat n3 ini setelah si kecil tido.

Inilah dia rupa cleanser yang paling best yang pernah aku guna seumur hidup aku iaitu Himalaya Clear Complextion Whitening Face Wash.



Dengan kebaikan saffron mmg smooth kulit ni dan yang paling seronok jerawat segan nak keluar walau berpeluh, berminyak atau pun bermekap.

Sayang sekali kat Malaysia takde jual pencuci muka jenis ni, aku beli kat Saudi Arabia masa gi Haji ari tu, kalaulah aku tahu sampai begitu kuasa kesannya, gerenti aku borong berbotol2 dan sekarang dah habis aku guna. Kulit memang licin dan liang pori mengecil. Bau dia pun sedap, lembut jer, kurang buih.

Selain tu memang kulit menjadi cerah sekata, tapi itu la, malang btol xde kat sini..frustnyer, aku try jejak dan setahu aku kat singapore ade rasanya. Agak2nya Himalaya kat Mid Valley tu ade tak mnde ni? Setakat aku cari hanyalah di farmasi2 spt gurdian dan watson, mydin pun xde.

Tolong la sape2 yang bleh dapatkan pencuci muka ni bagitau aku ekk, kempunan sesangat nak guna!! Dan sementara aku dptkan stok pencuci muka himalaya ni, aku gunakan sejenis produk menggantikannya. Boleh tahan gak, cuma tak pasti kesan camne. Aku beli kat jakarta tapi produk ni komersial je, kat Malaysia dan pasaraya2 pun banyak jual. Nak tau aper? aku akan ceritakan kalau ianya bestt...huhuhu

2 comments:

  1. Skrg dh ada kat malaysia...hehe...baru bli smlm kat guardian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer...betul..akak dah beli since hujung 2013, dah abis 2 tube. Best kan pakai cleanser ni?? terasa sejuk berangin je..pastu cam lembut je...

      Delete