Tuesday 18 December 2012

Fadeout Eyecream

Okey, now aku nk introduce sejenis lagi barang kosmetik yang best iaitu eyecream Fadeout White. Aku beli kat farmasi Saudi Arabia gak ni. Masa kat madinah cuaca kering sesangat sampai aku rasa lingkaran mata cam tak selesa. Punyala aku duk tilik at last aku syok produk ni punya. Kalau tak salah made in England.







Yang best sangat, ianya tidak berminyak, tidak melekit dan tidak berbau. Warna cream ni seakan2 warna coklat lembut (warna kulit cerah) jadi bila kita touch up dgn bedak muka ianya memberikan kesan yang cantik pada lingkaran mata. Kadang2 aku time terpicit banyak krim ni aku sapu plak kat atas dahi dan klu ade baki letak plak kat pipi cam jadik foundation plak..huhuhu.

Tapi serious aku bagitau, best betul pakai krim ni..aku pernah try eye cream safi rania, pernah guna garden of eden (vitamin E for wrinkles), sume tu tak selesa dan kesan tak ketara sangat.Pakai cream ni, korang leh rasa kesannya serta merta, kulit rasa soft, kedutan berkurang, cuma lingkaran gelap tu mungkin ambil masa yg lama untuk hilang tapi memang ade improvement.

Tak pasti kat Malaysia ade jual ke tak...yg pasti aku ade stok lebih untuk eye cream ni..huhuhu...

No comments:

Post a Comment